joi, 10 septembrie 2009

Timiş Expres, numărul 1000




1000 de numere la Timiş Expres. 1000!! Timiş Expres a ajuns la numărul 1000. Bine, nimeni din trustul Inform Media, punctul de lucru Timişoara nu a băgat în seamă acest lucru. Nimeni! Nu că ar fi trebuit, dar numărul 1000 te obligă la o rememorare, ca să nu zic la o sărbătoare. Acest număr 1000 coincide cu 4 ani de Timiş Expres, şi pentru mine, la al 7-lea an de Informmedia, după trei sezoane de Jurnal bănăţean. 1 aprilie 2003, începea povestea IM în Timişoara, ce vremuri, ce oameni... Rând pe rând, mulţi dintre ei au fost forţaţi să părăsească corabia. Unii dintre ei au plecat singuri, pentru că şi-au dat seama cum stă treaba. După 7 ani, am primit şi eu lozul cel mare, care îmi încununează fidelitatea şi, hai să-i spunem profesionalismul de care am dat dovadă... desfacerea contractului de muncă. De ce? Cică mi s-a restructurat postul. Nu e timpul însă să mă plâng, sau să acuz, pentru că oricum, orice picior în cur e un pas înainte. Nu o voi face. Tot ce pot spune este că mi s-au deschis ochii şi mie să văd câtă mâncătorie, falsitate, minciună, pupincurism şi alte calităţi, sunt în jurul nostru în fiecare zi. Poate înainte nu era aşa. Sau poate era şi nu vedeam eu, sau nu vroiam să văd. Îmi voi aduce aminte de clipele frumoase. Oradea 2003, de unde a început călătoria... numărul 1 la Jb, numărul 100, primul an de Jb, primii 3000 de abonaţi, cheful de la Debrecen, cheful de la Conti, cheful El Cubanito, cheful de la Lussam... De fapt nu au fost chefuri propriu-zise, ci doar sărbători. Sărbători ale unui colectiv... Ce vremuri, ce ambianţă, ce oameni, ce atmosferă. Iată şi câţiva oameni cu care mi-a făcut plăcere să lucrez de-al lungul celor 7 ani de IM, oameni care au debarcat cu multe înaintea mea, forţati, sau nu de împrejurări: RADU ANDRONESCU, Ovi Mărăscu, Mircea Opriş, Roli Vinkler, Cosmin Bradu, Sorin Petrache, Cipi Gaic, Liviu Gordea, Simona Bader, Dorin Şipeţian, Corina Eva, Tony Borbely, Cătălin Şerban, Florin Târnoveanu, Floppsy, Dani Nicolae, Şandor Biro, Timea Laslavici, Carmen Barna, Diana Lupulescu, Sanda Bota, Olivia Firi, Alisa sârboiaca, Simona Bulat, Dorian Zillich, Olivera Şarpe, Otilia Ploscariu, Adi Lupuţ, Raul Jurchela, CAIUS SERACIN, şi mulţii alţii (scuze pe cei care nu am apucat să-i enumăr.
La finalul postului, NUMAI BINE, la toată lumea.

15 comentarii:

Anonim spunea...

Stii cum se spune: pune pe cineva sef, sa vezi ce fel de om e... Na, la IM aceasta din urma calitate (omenia, caci la ea ma refer) este sublima, da' lipseste cu desavarsire la unii. Din pacate, din cauza castelor, oamenii onesti au de suferit intotdeauna...

Levi spunea...

O postare civilizata. Mult succes, Dani, meriti!

OLF! spunea...

...Afara! Afara! cu Ungurii din Tara!... hahahahaaa... IM-ul este dovada de asuprire a sistemului in care traim!.. Banii: austrieci, sclavii: romani, beneficairii: intermediarii, intermediarii: ? -sefii, care daca o luam geografic pe ruta romania-austria, sunt Unguri..
Banc:
Intre colegi:
- De ce nu lucreaza Neacsu saptamana asta?
- Il inlocuieste pe sefu'.

Roxana Deaconescu spunea...

Stii ce mi-ai zis tu mie cand s-a intamplat ce s-a intamplat? Ideea e ca tu ai stat mai mult, dar vine momentul sa schimbi placa.

Anonim spunea...

Frate, hai sa-ti spun ceva... In Romania nu merge cu fidelitatea... Poti intelege asta? Nu merge... Nu conteaza ce ai scris, cat ai stat intr-un loc, sau dume de astea... Dani cu parere de rau iti spun ca trebuia sa schimbi de multisor emblema... Nu te supara... Uneori trebuie sa mergi orbeste inainte fara sa te gandesti o fractiune de secunda la trecut, amintiri, legaturi, iluzii... Noroc bun

Anonim spunea...

Orice sut in cur e un pas inainte. Cam subtil cu : La finalul postului, NUMAI BINE, la toată lumea. La finalul postului de la IM??? sau...

Bogdan Lungu spunea...

Nu am trait experienta a 7 ani intr-o companie pentru ca nu mi-am format un tel din acest lucru, poate, sunt de acord cu cei care spun ca trebuia sa tintesti mai sus atunci cand era timpul si sa nu astepti sutul in fund venit din partea managerilor de debara si a omniprezentilor pupincuristi. Fidelitatea fata de o caompanie in care prestezi devine din ce in ce mai mult o himera care cu mai multa chibzuinta as putea sa o numesc chiar inocenta, indolenta, prostie! Cariera iti confera cateva ocazii in viata de a debarca. de a schimba un rau pe un rau mai putin, iar daca dai cu piciorul in acele ocazii ajungi in final la prezentul tau, de azi. Cel mai suparator fapt e ca le-ai acordat aceasta sansa, de a se da drept manageri! Poti mai mult, asa ca nu te mai limita cu putin!

Anonim spunea...

asa se intampla cand doua fufe-pitipoance ajung prin metode neortodoxe la conducerea unei companii...

Anonim spunea...

Va tot ascundeti dupa vorbe ca papagalii... Ce nu va e clar - Andreea Lukic alias Dogaru va spune ceva?! Petrache era un cretin, dar Lukic a bagat ziarul in faliment. Hai ca ma stramb deja, nu pot sa va zic nimic de acest personaj

Anonim spunea...

Nişte nesimţiţi. Altfel nu pot să le spun. Încă sunt furioasă...
Sper ca şutul în fund să fie un pas înainte, dacă nu azi-mâine, măcar poimâine...
:(

otilia spunea...

Intr-adevar acum cativa ani erau vremuri memorabile. Si noi eram altii. Ca la 20 de ani, fara griji si... fara bani. Erau salarii de tot rahatul. Si in ciuda lor majoritatea am ramas pe baricade pana ne-au dat afara ei. Ce ne-a determinat sa ramaneam pana in momentul pasului inainte (sa nu-i spun altfel)? Atmosfera.Desi multi nu o sa fie de acord, un merit mare in mentinerea echipei l-a avut Petrache, chiar daca de multe ori a jucat parsiv. Era un fin psiholog si stia pana unde sa intinda coarda cu fiecare.
P.S. Si daca imi permiti Dani, vreau sa mai adaug cateva nume din trupa veche a celor care au trecut pe IM> Marius Bulea, Diana Simion, Oana Berzescu, Miti Mihaica, Lili Iedu, Mona Ranca, Virgil Simonescu, Andrei Zombori, Ciobi, Rita, Ana Maria Sandra, Andreea Petrescu, Soani(inginerul It), , Arabela, Roxana Cojocaru, Tibi Abraham, Krista, Gabi, Viki Veress, Anca Ostrovati.Cam atat imi aduc repede aminte. Oricum mi-ar placea sa ne intalnim, macar o buna parte din cei care am sapat la IM, la o bere si sa ne mai aducem aminte de intalnirea cu Alinutza (prietenii stiu cine e), de celebrele voci din arhiva, de pozele cu magnoliile de pe Bega, de paginile cu fete, de MC-ul care a remixat Fotoliu din odaie:), de sedintele interminabile, de cate si mai cate...

Colegu de la Timisiensis spunea...

Otilia, eu sunt deacord. La Vaporu? Mai exista?

Anonim spunea...

Roliiii, nebunule!!! Mai traiesti? Mi-e asa de dor de tine. Cred ca mai degraba ne intalnim la Kids Land cu juniorii :))Da, mai e Vaporul. Si Conti si cred ca si pizzeria din spate de la Medicina, de langa Liviu.

roli spunea...

Clar ca traiesc, nu mor eu asa usor :))
Primavara asta cu siguranta voi ajunge prin Tm si poate facem cumva sa ne intalnim. Poti sa-mi scrii pe adresa vinklerroland@lycos.com

otilia spunea...

Sunt datoare cu o rectificare. Noroc in Sipe care mi-a amintit ca de fapt Alinutza era Adina 22 :))