miercuri, 5 noiembrie 2008

E clar!! Batem Dinamoo!!

Când joci cu dinamu nu e bine sa fi optimist... cei 11 ani şi jumătate de aşteptare pentru un succes în faţa câinilor vorbesc de la sine despre acest lucru. Aprilie 1997 este luna şi anul ultimei victorii poliste cu dinamu. A fost atunci un 3-0 clar, conturat încă de la pauză prin golurile lui Sasu, Sany Kovacs şi Guşi-gol. A fost înză un sezon trist acela, pentru că deşi am bătut şi Steaua, Poli retrograda... şi a lipsit jumătate de deceniu din prima ligă... din păcate pe la club s-au perindat în acea perioadă şi indivizi dubioşi ca zambon, din cauza căruia echipa, clubul, oraşul suferă şi azi. Să revenim la meciul de sâmbătă însă. Sunt sigur că o să batem, asta deşi, cum am mai spus-o, avem un complex probabil al câinilor (ne-a bătut şi Dinamo II în Cupă dacă vă mai aduceţi aminte). Pe ce mă bazez: în primul rând pe un feeling de-al meu, nu mă înşel la chestii din astea, apoi mă bazez pe echipă, care chiar e montată 100% la acest meci şi nu în ultimul rând pe Dusan Uhrin... nu a pierdut niciun joc cu clonele comuniste, dar îi lipseşte din palmares un succes cu cei din Groapă. Deci... E clar!! Batem Dinamoo!! Acum ori niciodată şi le arătăm cine sunt liderii cu adevărat. 3-1 zic eu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

2-1. marcheaza rusici si cisovski, respectiv danciulescu.

Anonim spunea...

ai dreptate tzutzu... a veint vremea sa-i calarim pe caini

Anonim spunea...

2-0

Anonim spunea...

6-0!! :/

cristi spunea...

Wow...Bogdan aproape a nimerit-o...Danciulescu a dat gol...Cisovsky a dat gol(in directie gresita insa)...si am mai dat inca un GOL...stai mai...nu sunt bun la matematica...ciudat JAVRELE ..NE-AM batut singuri:)