vineri, 24 octombrie 2008

Un nou ziar în TM

Pentru că în profilul meu am zis că o să scriu şi despre presă, iată că o fac acum, cu o ştire caldă şi cam în exclusivitate... Cum colegii mei blogeri nu au scris încă de acest subiect o fac eu. În curând va apărea în oraşul nostru un nou ziar... poate chiar luna asta. Va fi un săptămânal condus de Sorin Petrache. Pentru cine nu ştie, Sorin a fost şef la Jurnalul bănăţean, şi este unul dintre cei mai tari ziarişti de investigaţie din vest, şi nu numai... Născut în Buzău, dar consacrat în Bucureştri, legiunea străină, Oradea, etc, Sorinel a lăsat presa în urmă, dar iată că acum revine cu un format mai deosebit... Adică, din primele informaţii se pare că cine va fi mediatizat în paginile ziarului va trebui şi să cotizeze... Iată şi câteva nume care, se pare că vor lucra sub bagheta magică a lui Petrache: Dorin Şipeţian, Corina Eva (care revine şi ea în presă), Olivera Şarpe, Dorian Zillich, etc... Mie nu îmi rămâne decât să le doresc baftă celor implicaţi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Esti banatean? Participa si tu !

http://bloggeri.actualvest.ro/

Anonim spunea...

Am auzit ca a iesit ziarul insa fara Petrache. S-a spart gasca inainte sa ude primul umar. Cica ziarul e facut acum de agentii imobiliari ai Corinei Eva :)))))))))))))))

Anonim spunea...

Ma numesc Dorian Zillich si tin sa mentionez ca lucrez, momentan, la o singura publicatie, sportiva, si nu am nicio legatura cu acest ziar condus de Sorin Petrache sau Corina Eva sau "agentii imobiliari ai Corinei Eva", dupa cum spunea antevorbitorul. Una e sa fii "in grafic" cum s-ar zice, alta sa si ajungi. Multumesc pt atentie!

Anonim spunea...

Salutare Dorian. Dani te vedea din nou sub papucul Corinei, de care stim cu totii ca te leaga o colaborare cu multe amintiri placute (Prietenii stiu de ce) la defunctul Jurnal banatean. Dar vb aia niciodata nu spune niciodata :))