marți, 21 octombrie 2008

„stiaua” nu câştigă

Marţi a fost o zi în care s-a decis că Poli îşi va reprimi numele, mai devreme sau mai târziu... iar Urziceniul a ajuns la un singur punct de liderul imoral al campionatului, dinamu. Dar ce văd la ştirile serii de la tvr1, pro tivi şi antena 1?... doar ştiri despre stiaua, vreo 7, printre care trei cu cel mai bogat cioban al ţării şi cu rapid, care vezi Doamne a trecut de pasa proastă... INCREDIBIL, nimic despre Poli sau Urziceni... şi la tvr cotizăm şi noi oamenii de rând...
Când joacă echipele româneşti în Europa ţin cu ele, oricât de mult le urăsc pe plan intern... Totuşi, parcă diseară nu mă atrage nimik să ţin pumnii stelei... Deci, pronostic: stiaua nu va câştiga. Sunt 100% sigur de asta...

PS: Szekely zicea că stoia va bate cu 3-0. :))... incredibil câtă prostie, şi e timişorean... se face singur de cacao...

2 comentarii:

Anonim spunea...

e clar! buCURestenii vor pierde azi...

Anonim spunea...

am avut dreptate... once again... imi place sa ma laud cand am corect :) nu am avut emotzii nici la 2-0 nici la 3-2... stiam cu lyonul, echipa care oricum trece printr-un moment de criza pt prima oara dupa 7 ani, o sa revina... nu potzi sa faci fatza cu jucatori adusi liber de contract sau de prin liga a doua... sincer, ar fi fost mai bine pt fotbalul romanesc k stoia macar sa faca egal, dar fotbalul te pedepseste cand te bagi cu curul in poarta...