miercuri, 10 decembrie 2008

Deci... mi-au ridicat maşina!!

!!Conţinut nerecomandat persoanelor sub 18 ani

Deci, rutieriştii şi adepiştii mi-au ridicat maşina. Şi asta pentru că am staţionat 5 minute pe un loc unde oprirea era interzisă! Deci, îmi vine să-i fooot în gură pe cei care au elaborat legea cu ridicatul maşinilor şi să-i înjur de mamă toată ziua... Deci, încep să-l înjur pe Stolo... da, incredibil, cabinetul lui din 1900 toamna a elaborat acestă lege stupidă (înţelegeam, şi chiar nu aveam de comentat dacă îmi ridicau maşina în cazul în care o parcam pe trotuar, zebră, spaţiul verde, sau alte zone din acestea; dar eu am staţionat preţ de 5 minute cu avariile aprinse)... Apoi încep cu înjurăturile la adresa poliţiştilor rutierişti... aceştia în loc să fluidizeze circulaţia, ei abia aşteaptă să strângă bani pentru mai-marii lor prin amenzi stupide (menţionez de altfel, că nu am încurcat pe nimeni, prin staţionarea mea, şi mai mult decât atât, în faţa mea era parcată o maşină tare, de fiţe, cu numere de şmecher... care bineînţeles nu a fost ridicată)... continui cu înjurăturile la adresa primăriei (de tot rahatu din punctu meu de vedere) şi a adepeului... pai tată, noi nu avem o parcare k lumea în tot oraşul ăsta, dar aştia te foot şi dacă îţi opreşti să îşi iei de mâncare... senzaţional!! Deci, apoi am fost în curtea unde sunt lăsate maşinile pentru a plăti amenda... Am mai pierdut o oră şi pe acolo... de la 5 oameni s-au strâns 30 de milioane din amendă... la 30, ar ajunge la 300 de milioane... dar sunt sigur că pe zi sunt ridicate cel puţin 100 de maşini... Unde se duc banii ăştia fraţilor??? Că eu nu văd un drum k lumea în judeţ, în oraş, în zona mea... de parcări ce să mai spun... Deci, îmi rămân doar înjurătiurile... fir-ar mamele şi şefii lor!!

Niciun comentariu: