luni, 8 septembrie 2008

Cea mai faină noapte...


Nu am mai scris de ceva vreme... Sincer, nu am avut timp, cu toate că s-au întâmplat foarte multe (depunctarea lu Poli, umilinţa inegalabilă a României, etc, etc)... Am fost într-un concediu forţat de împrejurări... NUNTĂ!! NUNTA MEA... la fel de sincer scriu că nu mă vedeam vreodată ginerică... dar am făcut-o şi pe asta. Ce pot să spun acum... A fost un eveniment doi în unu... botez şi cununie... iar cheful propriu-zis a avut loc la domlux, destul de mişto locaţie... Aş fi subiectiv dacă aş povesti cum a fost, oricum sunt subiectiv de felul meu, dar pot să spun că a ieşit BINE... şi cred că a fost pe placul tuturor invitaţilor. Mulţumesc pe această cale invitaţilor că ne-au onorat cu prezenţa şi celor care au lipsit, pot să spun că au pierdut o nuntă faină :). Mulţumesc şi soţiei mele Andreea, o fată deosebită şi o mamă extraordinară!!


PS: titlul a fost furat de pe blogul Alinei: http://alisim.wordpress.com/

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sanatate fericire, bucurii, si nu in ultimul rand CASA de Piatra. Sau vorba lu Tiganea. Din aia de rahat ca sa nu-si bage nimeni nasul in ea. Mah sa stii ca io m-am simtiti minunat. Cu amintirile dupa ora 2 stau mai prost dar in rest e ok. GASHP

Anonim spunea...

Casa de piatra, ca urarea care trebuie a furat-o antevorbitorul meu :D. Huuuooo!!! Asa, sa revenim. Avem ocazia unica in viata sa il vedem pe domnul Neacsu domn in cele din urma. Nici eu nu ma asteptam, dar se pare ca doamna Neacsu merita un asemenea om si domnul Neacsu merita o asemenea doamna. Deci, care este, se potrivesc. Cand bem restul?