sâmbătă, 27 septembrie 2008

Cefereul!!

E una dintre echipele mele mult iubite (alături de Poli bineînţeles). De ce? Pentru că sunt din cartier, pentru că am amintiri de pe toate străzile de lângă stadion, pentru că am fost pe timpuri junior al leoparzilor, pentru că m-am simţit bine în tribunele de acolo şi am cunoscut oameni adevăraţi la club. Unul dintre ei este şi Florin Bugar, un antrenor mare, care a reuşit să pună pe picioare echipa cu 10 zile înainte de campionat. Au trecut 7 etape şi CFR nu a luat bătaie. Bine, nici cu victoriile nu prea s-a omorât, a făcut 4 egaluri dintre care două acasă. Macar dacă ar fi bătut într-unul din meciurile de pe teren propriu, leoparzii erau acum pe primul loc. Cel mai important, echipa este neînvinsă şi este calificată în 16-imile Cupei, după ce a bătut şi pe uta (care nu mai sperie pe nimeni în Vest)... Un mare merit are şi micul oligarh Georgică Cornu care are darul de a da echipei conforul de care are nevoie. Adică omu dă bani la echipă şi altfel joacă băieţii când au salarii şi prime... Sper să-i ţină năravul pe cheferişti şi la anul să avem două echipe în A... aşa cum se întâmpla în anii 50! Hai Cefereul!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cas de piatra!!!! Ne spui si noua cum se numeste cel care ti+a facut poyele de la nunta. Sunt tare faine