miercuri, 6 august 2008

11-le meu ideal de la Poli

Poli, că FC Timişoara nu pot să-i spun, cel puţin aici pe blog, are în lot 10 jucători noi... Mulţi dintre ei degeaba... Da Costa nu a prins niciun minut şi a fost dat deja afară (la fel ca Chidi, dacă mai ţineţi minte, un alt jucător care a semnat cu Poli în această vară, dar în cele din urmă s-a renunţat şi la el)... Mai sunt câţiva jucători în echipă care nu vor prinde prea curând 11-le de bază... Printre ei bosniacul ăla de la Tuzla... Cvetanovici parcă... Dar iată care este 11-le meu: În poartă... clar Pantilimon, e cu două clase peste Taborda, care chiar nu îmi place... scapă mingile în faţă, gafează şi nu dă încredere apărării... părerea mea. Fundaş dreapta: nu sunt hotărât, deocamdată Bădoi, dar sunt foarte curios să văd ce poate face Bonfim... cred că va fi o soluţie pe viitor... Pe stânga Milhazes fără nicioîndoială. Aştept cu nerăbdare să dea primul gol. În centru apărării i-aş pune pe Luchin (timişorean, dar şi cel mai bun fundaş central) şi pe Brezisnky... nu a confirmat el prea mult, dar e peste Sretenovici... cred că sunt jucători şi la Poli II mai buni ca sârbul! La mijloc aş juca cu 3 mijlocaşi... da, doar cu 3... Alexa, Borbely şi Luis Garcia... În faţa lor, dar în spatele vârfurilor l-aş pune pe Artiom, indispensabil echipei pe postul de attaking midfilder centre (cei care joacă Fotbal Manager ştiu despre ce e vorba). Vârfuri: Bucur şi Magera, dar pe ceh l-aş mai schimba cu Parks... Am impresia că fotbalistul din Costa Rica va face până la urmă faţă. În a doua repriză i-aş mai introduce pe Goga şi Rusici...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un 11 foarte aproape de cel corect. Al meu totusi e: Pantilimon - Bonfim, Luchin, Brezinsky, Milhazes - Badoi, Alexa, Da Costa(ar fi fost beton, dar ramane Sanchez), Artiom - Bucur, Magera. I-as mai introduce pe Goga, Parks si Rusic sau Arman, depinde de momentele de joc.

Anonim spunea...

Eu au juca un 4-4-2 clasic: Pantilimon - Badoi, Sretenovici, Luchin (ca amandoi vorbesc sarbeste si s-ar putea intzelege mai bine), Milhazes - Stancu, Alexa, Luis Garcia (sau Goga), Artiom Karamyan - Bucur, Magera (sau Parks).

Anonim spunea...

Popa - Badoi, Luchin, Scutaru, Latovlevici, Alexa, Stancu, Ariom, Popovici, Bucur, Axente. O echipă 98% romaneasca!!