marți, 5 august 2008

E-type...

Nu am mai auzit demult de această formaţie... E una dintre preferatele mele... Ci nu doar pentru că tipa (Dee, parcă) arată extraordinar de bine (cântă de altfel fenomenal şi dansează demenţial), ci pentru că îmi place şi de Martin Eriksson, fondatorul formaţiei... E-type.... Şi-a luat acest nume deoarece erau prea mulţi Ericsoni în Suedia şi s-a gândit la ceva mai sugestiv, un fel „genul de nume cu E”, la noi ar fi fost probabil Tipul I (Ionescu), sau Tipul P (Popescu). A început să cânte prin 1991, fiind destul de cunoscut în ţara sa: compozitor, prezentator de emisiuni, etc... celebru în lume a devenit între 1994 şi 1996, dacă mai ţin eu minte, când a lansat albumul Made in Sweden. Hiturile Set the World on Fire şi This is the way au făcut senzaţie...Au mai fost apoi câteva albume: The Explorer (1996), Last man Standing (1998) cu SUPER HITURILE Angels Crying şi Here I Go Again, Euro IV Ever (2000), cu alte hituri tari ca Life sau Africa... Ultimul album a apărut parcă în 2004, dar nu prea a mai rupt gura târgului şi cred că a mai lansat şi Eurotopia în 2007, dar nici ăla nu a a mai avut succes prea mare... De atunci nimic, doar o carte scrisă despre viaţa vikingilor... Hai să mai amintesc două melodii tari de la acest suedez simpatic, I just wanna be with you şi Caling your name... iar pentru cei care cred că muzica aniilor 90 RULEZ, am pregătit şi un videoclip...

PS: Pentru cei str8 şi nu le place formaţia, poate măcar videoclipurile, mai toate asezonate cu adevărăciuni de femei :)

Niciun comentariu: