luni, 18 august 2008

Naturalizaţi-l pe Michael Phelps!!

Nu îmi plac americanii, nu mi-au plăcut niciodată... prea se cred ei inventatorii miezului de pâine, şi găurii la macaroană. Nu despre asta vreau să scriu, ci despre Michael Phelps... Ei bine, nu îmi place nici de el (eu sunt mai complicat, nu îmi place nici Ronaldinho, nici Zidane), dar pentru ce a făcut el la Beijing, nu există termen de comparaţie... 8 medalii de aur (8!!!), 5 la probe individuale, trei la ştafetă... Şi nu oricum, ci obţinute cu 7 recorduri mondiale şi unul olimpic!! Asta după ce la Atena, obţinuse doar 6X aur şi 2x bronz. Phelps l-a întrecut şi pe legendarul Mike Spietz, 7 medalii de aur la Munchen în 1972... Americanul a devenit astfel cel mai titrat sportiv care a evoluat vreodată la JO. România m-a dezamăgit până acum. Sicer, mă aşteptam la mai mult, chiar dacă m-am bucurat enorm la fiecare medalie, fie ea aur, argint, sau bronz. Totuşi, avem cam puţine până acum şi m-am gândit că nu ar fi rău să-l naturalizăm pe Phelps. I-ar place în România... în loc de Munţii Stâncoşi ar avea Carpaţii, în loc de Misissippi ar avea Dunărea, în loc de Yellowstone Park ar avea Parcul Naţional Haţeg, în loc de Route 66 ar avea A2, etc... I-ar lipsi cu adevărat bazinele de înot... Noi nu aveam, dar dacă îl naturalizăm poate poate se îndură mai-marii noştri să facă măcar un bazin ca lumea... Nu unul în fiecare oraş, ci măcar unul k lumea... oriunde, în ţară!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

nici mie nu imi plac americanii, dar ce a facut phelps e ceva unic!!