marți, 26 august 2008

Denisse a fost la vaccin!!


Fetiţa mea a fost la doctor, pentru a primi vaccinul de 2 luni. Au însoţit-o mami şi mătuşica Nico. Tati a stat acas cu nepoţelul Cătă. Deşi toţii copiii au plâns la vaccin, fetiţa mea a fost foarteee curajoasă. Nu a plâns deloc şi a uimit-o pe tanti doctor. Fetiţa mea e cuminte. Noaptea nu se trezeşte decât pe la 6, 7... E bine aşa... Ziua se mai mâţâie doar când îi e foame. Bine, ea e o fomistă mică (nu ştiu pe cine seamană), dar e cuminte... Fetiţa mea e doar a mea când e cuminte... când mai plânge e mai mult a lu mămica ei...

Fetiţa mea va fi model... tatăl ei a fost la fel :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce fatitza hai ba baitule ba... bravo si felicitari mamei!

Anonim spunea...

Nu-mi vine sa cred!!!! FELICITARI!
Sunt tare mandru de tine :)))))