luni, 4 august 2008

Denisse


Denisse e fetiţa mea... Incredibil, dar adevărat! Adică incredibil că unul ca mine, cu capul mai mult în aer, decât pe umeri, a reuşit să „producă” ceva atât de adevărat! Bine, meritul cel mare e al soţiei mele Andreea... ea s-a chinuit 9 luni, ea e direct responsabilă cu hrănirea pruncei, ea stă 100% din timpul ei cu a mika... Dar trebuie să mă laud şi eu... Culmea e că până nu demult eu eram cel mai iubit din familie... Eram raza de soare pentru mama, tata şi soţia mea :)... Acum tata nu mă mai bagă în seamă, mama le pupă numai pe fete, iar Andreea (soţia) stă toată ziua cu Denisse în braţe... :))

11 comentarii:

Anonim spunea...

:) Nici nu ştiu ce să zic...

roxid spunea...

Mi se pare corect să fie ea pe primul plan. Să-ţi trăiască! Să-ţi crească mare şi voinică şi, în primul rând, să fie sănătoasă!

Bogdan Lungu spunea...

Sinceritatea este calea si adevarul '' Des Cartes

Dany spunea...

Oooooooooooooo, felicitari m' man, trebuie sa trec pe la tine sa o vad si eu pe mica printesa, cred ca am ramas ultimul, dar ca in romanul ala Ultimul Mohican (sau Shogunu, Tibi stie :D), deci toate cele bune si sa sarbatorim sanatosi impreuna primul an, cred ca acuma socoteala se tine in luni, toate cele bune

Anonim spunea...

Fetita este extraordinara! Sa fie sanatoasa si frumoasa si desteapta! La fel si parintilor :)

Anonim spunea...

Hallo. Felicitari batrane... Super a mica... Va doresc numa bine la toti... Chiar daca acuma nu mai ai fotbalul pe primul loc... macar sa nu tina a mica cu stiaua sau dinamu. saluti.

Anonim spunea...

multzumesc tuturor pt urari... asa sa fie Doamne ajuta!! Shogune, pai te asteptam... Mircea, te salutam cu caldura de pe Cetatzii 52!

Anonim spunea...

Ce surpriza domnule... Multa sanatate si fericire si sa crestetzi frumos... totzi trei!!

Anonim spunea...

fetitza voastra este extraordinara....foarte frumoasa..sa va traiasca

Anonim spunea...

denisse...o dulceata mica
bravo, neacsule.....ai grija sa n-o faci microbista
ne vedem la nunta

Anonim spunea...

posteaza o poza si cu nevasta...asa e frumos...
ca ea s-a chinuit cu aia mika...