marți, 12 august 2008

TVR de cacao

Marţi, marele campion român Mihai Covaliu a obţinut medalia de bronz la sabie, în cadrul JO de la Beijing. Braşoveanul a luptat incredibil şi doar neşansa şi unele decizii dubioase ale arbitrilor, din punctul meu de vedere, au făcut ca românul să nu prindă finala mare. În meciul pentru bronz, Mihai a obţinut o victorie clară şi logică, ţinând cont de cartea lui de vizită impresionantă. Am fost curios să văd cum va fi relată performaţa românului la ştirile din sport ale TVR-ului.
Dar stupoare, tevereu, care trăieşte din banii noştri a început să relateze pe foarte larg, cum a ajuns Stoia la Istanbul şi cât de bine au fost păziţi. Mai mult, s-au prezentat apoi şi aberaţiile lui Berbecali şi Argăseală. Când am crezut că am scăpat... a început şi Borcea de la Dinamu să îşi dea cu părerea de meci, de parcă soarta întregii naţiuni depinde de rezultatul de pe Aly Sami Yen! Incredibil... apoi s-a continuat cu ştirile din fotbal, Rapid, CFR Cluj, alte aberaţii şi lăudăroşenii... Spre finalul ştirilor au spus şi de bronzul lui Covaliu. În treacăt. Halal tevere!

3 comentarii:

roxid spunea...

tipic..

Anonim spunea...

ce sa le ceri? niste tzarani...

Anonim spunea...

Normal ... Berbecali e in toti si-n toate! E noul Ceausescu, chiar mai taran decat doaman chimist ... sau asa mi se pare!