miercuri, 20 august 2008

Moartea venea dintr-un Ferarri negru

Ce păcat. Un tânăr mergea pe trotuar lângă prietena lui gândindu-se probabil la viitorul lor... care din nefericire a fost distrus de un nenorocit, un cocolar, un criminal, un băiat de bani gata, un căcat cu ochi... Nu am nimic cu băieţii de bani gata... dar am ceva cu cei care cred că sunt nişte zei pe acest pământ... care cred că li se cuvine totul... care ne sfidează zi de zi... care plătesc în stânga şi în dreapta ca să le fie lor bine... care cred că pot eluda meandrele concretului... Cine greşeşte să plătească (mie mi-a fost suspendat 3 luni carnetul, pe bune, pentru că am greşit şi nu am apelat la terţi)... Vreau ca fiecare să plătească pentru ceea ce face... Vreau ca ADI CUCOANĂ să meargă la puşcărie... mă îndoiesc că se va face dreptate, dar m-aş bucura sincer să aud că va fi pârnăiaş. Merită!! Sincere condoleanţe familiei îndoliate, ştiu că toţi banii din lume nu-l vor aduce pe Luci înapoi, dar le doresc... CREDINŢĂ... ştiu, poate sună patetic, dar sper că DUMNEZEU va face dreptate într-un fel sau altul. Cât despre prietena cocălarului... o jigodie disperată care nu merită doi bani!

Niciun comentariu: